Help ons

Wilt u ook een bijdrage leveren aan de toekomst van kinderen in Zuid-Afrika? Dat kan! Op verschillende manieren zelfs.

Doneer

U kunt eenmalig geld overmaken of donateur worden door middel van een periodieke gift. Open hier onze folder met daarin een machtigingsformulier. Deze kunt u invullen en opsturen of mail de benodigde gegevens direct naar info@stichting-masakhane.nl.

Direct geld overmaken kan naar rekeningnummer NL51 TRIO 0197 8440 06
t.n.v. Stichting Masakhane, Gouda. Alvast bedankt!

Wijnsafari

Op een Wijnsafari nemen we u mee naar een aantal mooie wijnboerderijen in Zuid-Afrika. Natuurlijk laten we u de wijnen proeven en gaan we in op de verschillende smaken, waarbij u aan de hand van een proef formulier ook zelf leert om de smaken te beschrijven. En om de safari compleet te maken, serveren we bijpassende hapjes en vertellen we over het wijnland en de wijnhuizen die we ‘bezoeken’. Een aantal wijnen zullen we na afloop ook te koop aanbieden.

De opbrengst van de avond gaat naar de projecten van Stichting Masakhane in Zuid-Afrika, waar onze steun extra hard nodig is nu de effecten van de pandemie nog iedere dag voelbaar zijn.

Dit jaar willen we de draad weer oppakken en organiseren we graag een Wijnsafari bij u in de buurt. Heb je een ruimte beschikbaar voor ongeveer 30 personen en denk je dat je familie en vrienden enthousiast kan maken, mail ons dan via wijnsafari@stichting-masakhane.nl.

Organiseer zelf een actie!

Zelf een actie organiseren is natuurlijk superleuk. Je vraagt aandacht voor het goede doel en het levert geld op voor de projecten. Een actie organiseren kan op het werk, op school, in de kerk of in de buurt.

• Sponsorloop of fietstocht. Laat elke kilometer sponsoren.
  • Markt of braderie. Verkoop spulletjes voor Masakhane.
  • Concert of theater. Verkoop kaartjes voor het goede doel.
  • Financiële bijdrage voor Masakhane in plaats van cadeaus op een verjaardag, huwelijksjubileum etc.
  • Collecte in een kerkdienst. We hebben standaard brieven beschikbaar die naar de diaconie gestuurd kunnen worden.

Als Masakhane kunnen we materiaal beschikbaar stellen, zoals banners, papieren folders, maar ook powerpointpresentaties en foto’s die te gebruiken zijn tijdens een actie. Ook komen we graag zelf langs om wat te vertellen over onze projecten.

Heb je zelf goede ideeën of suggesties voor nieuwe acties?
Wil je meehelpen met acties die wij organiseren?
Laat het weten via info@stichting-masakhane.nl, alle hulp is welkom!

Kom in actie voor de kinderen in Zuid-Afrika!