Kookboek

Zuid-Afrikaans kookboek

Wat is jouw favoriete Zuid-Afrikaanse gerecht? Ontdek hoe veelzijdig, smakelijk en kleurrijk de Zuid-Afrikaanse keuken is met dit unieke kookboek: Eet smaaklik. Met de bundeling 60 heerlijke gerechten, ingebracht door liefhebbers van Zuid-Afrika ,wordt het smullen. Want een recept met een persoonlijk verhaal smaakt nog beter.

Ter ere van ons 10 jarig bestaan in 2017, maakten we samen met onze donateurs, vrienden in Zuid-Afrika en andere ZA-fans dit unieke Zuid-Afrikaanse kookboek. De opbrengst van het kookboek gaat uiteraard naar de kansarme kinderen van de projecten die Masakhane steunt in Zuid-Afrika.

Kookschort Eet smaaklik

Speciaal voor jou ontwierpen we een bijpassende kookschort Eet smaaklik. Met dit schort kun je culinair aan de slag in de keuken. Samen kokkerellen met je zoon of dochter kan ook; er is een schort voor groot en klein. Het schort is gemaakt van mooie kwaliteit katoen. Voor volwassen is het schort uitgevoerd in antraciet grijs en voor kinderen in limoen groen.

Kookboek Eet smaaklik
Formaat: 23 x 22 cm
154 pagina’s
Prijs: € 19,95
Verzendkosten: € 4,15 (ook bij 2 boeken)

Kookschort Eet smaaklik
Materiaal: mooie en stevige kwaliteit katoen
Formaat: junior of senior
Kleur: junior limoen groen / senior antraciet grijs
Prijs: junior € 12,95 / senior € 16,95
Verzendkosten: € 4,15

Bestellen

Wil je een of meer kookboeken en kookschorten kopen?

• Mail je bestelling naar info@stichting-masakhane.nl. Geef aan: aantal boeken, aantal en de maat schorten, je naam en adres.
    Maak het totaalbedrag over naar: NL 51 TRIO 0197 8440 06 o.v.v kookboek en/of kookschort
    Zodra je betaling binnen is, sturen we je het kookboek/schort toe.
  • Of koop Eet smaaklik in onze kraam tijdens o.a. het WK Adoptiekids en de Proteadag.

De opbrengst van Eet smaaklik gaat naar onze projecten Zuid-Afrika.