Originele cadeaus

Verras je vriend, familielid of collega met een uniek cadeau én help daarmee een familie in Zuid-Afrika. Zo maak je van elke gelegenheid een extra groot feest! Voor elk budget hebben we een keuze uit originele cadeaus. De opbrengst van jouw (symbolische) cadeau besteden wij aan de Zuid-Afrikaanse kansarme kinderen en hun families in onze projecten. Kies voor een tastbaar Zuid-Afrikaans kookboek of voor een symbolisch cadeau. Zo eenvoudig werkt het
  1. Kies een origineel cadeau.
  2. Na ontvangst van je betaling krijg je het kookboek of de online cadeaubon die jij aan je dierbare kunt geven.
  3. En de armste in Zuid-Afrika ontvangen het echte cadeau.

Moederdag

Op zoek naar een cadeau waar elke vrouw blij van wordt? Dan kies je voor deze Beautybon voor Moeders. Hiermee helpt jouw moeder een moeder in Zuid-Afrika. Want die moeder krijgt de verzorgingsproducten. Goede hygiëne is zeker in deze tijd van levens belang. Lees hier hoe de actie werkt.

Vaderdag

Wat geef jij voor Vaderdag? Wij hebben een origineel cadeau: Voedselvoucher Vaders voor Vaders! Met deze voedselvoucher geeft jouw vader een vader in Zuid-Afrika geld om eten te kopen. Daar wordt je toch blij van! Lees hier hoe de actie werkt.

Kookboek

Wat is jouw favoriete Zuid-Afrikaanse gerecht? Ontdek hoe veelzijdig, smakelijk en kleurrijk de Zuid-Afrikaanse keuken is met dit unieke kookboek: Eet smaaklik. Dat wordt smullen met 60 heerlijke gerechten, ingebracht door liefhebbers van Zuid-Afrika. Lees hier hoe je het kookboek en Eet smaaklik kinderschort kunt bestellen.