Actie Moederdag

Op zoek naar een cadeau waar elke vrouw blij van wordt? Dan kies je voor deze beautybon.
Hiermee helpt jouw moeder of oma een moeder in Zuid-Afrika.

Deze symbolische Beautybon voor Moeders is leuk om te geven en bijzonder om te ontvangen. Jij geeft de beautybon aan je moeder. Een moeder in Zuid-Afrika krijgt de verzorgingsproducten. Goede hygiëne is zeker in deze tijd van levens belang.

Zo zijn er twee moeders blij met jouw cadeau!

Het werkt zo:
✓ Je kunt kiezen uit een beautybon van: € 10,- € 15,- of € 25,-.
✓ SA Cares for Life geeft de waarde van de bon aan verzorgingsproducten door aan een moeder in Zuid-Afrika.
✓ Jij geeft jouw moeder de symbolische beautybon.

Waar koop je je Beautybon voor Moeders?
De Beautybon voor Moeders is exclusief verkrijgbaar bij Masakhane.

• Stuur een mail naar info@stichting-masakhane.nl. Geef aan hoeveel beautybonnen je wilt en voor welk bedrag. Noteer ook je naam en telefoonnummer.
  • Je ontvangt een tikkie voor het gekozen bedrag.
  • Na betaling mailen wij de symbolische beautybon naar je toe. Deze kun je zelf printen of (duurzaam) digitaal geven aan je moeder.

Hoe krijgt de moeder in Zuid-Afrika haar verzorgingsproducten?
Met jouw bijdrage kan onze partnerorganisatie SA Cares for Life kansarme moeders en hun gezin in Zuid-Afrika helpen met hygiëne. De zorgmoeders werkzaam binnen ons ‘cluster care project’ brengen de verzorgingsproducten persoonlijk bij de moeders die het het hardst nodig hebben. Wat zullen deze moeders blij verrast zijn met jouw gift!

Fijne Moederdag!