Actie Vaderdag

Wat geef jij voor Vaderdag? Wij hebben een origineel cadeau: Voedselvoucher Vaders voor Vaders!

De nood is hoog in Zuid-Afrika. Geen inkomen betekent geen geld om eten te kopen. Elke vader wil zijn gezin te eten geven. Met deze voedselvoucher geeft jouw vader een vader in Zuid-Afrika geld om eten te kopen. Daar word je toch blij van!

Het werkt zo:
✓ Je kunt kiezen uit een voedselvoucher van: € 10,- € 15,- of € 25,-.
✓ SA Cares for Life deelt de waarde van de voucher via SMS met een vader in Zuid-Afrika.
✓ Jouw vader krijgt symbolisch een oorkonde.

Waar koop je de Voedselvoucher Vaders voor Vaders?
De Voedselvoucher Vader voor Vaders is exclusief verkrijgbaar bij Masakhane.

• Stuur een mail naar info@stichting-masakhane.nl. Geef aan hoeveel voedselvouchers je wilt en voor welk bedrag. Noteer ook je naam en telefoonnummer.
  • Je ontvangt een instructie om het geld over te maken.
  • Na betaling mailen wij de symbolische voedselvoucher naar je toe. Deze kun je zelf printen of (duurzaam) digitaal geven aan je vader.

Hoe krijgt de vader in Zuid-Afrika zijn levensmiddelen?
Met jouw bijdrage groot of klein kan onze partnerorganisatie SA Cares for Life vaders en hun gezin in Zuid-Afrika helpen aan voedsel. Via SMS ontvangt een vader een tegoed via een unieke code. Dit kan alleen ingewisseld worden voor boodschappen bij een supermarkt. SA Cares zorgt zo dat het cadeau van jouw vader op de juiste plek terecht komt. ‘Power of the father’ noemen we dat.

Fijne Vaderdag!